MAKE IT SIMPLE



Hi, everyone, so happy to see you. This time, I wore 'little black dress'. A black dress is something every woman needs. You can make look elegant, casual, edgy etc. This one is not a classic black dress, it has this sheer detail on chest. I like to leave things simple, so I wore  just a pair of gold earrings. Because 'less is always more'.


Ćao svima, i drago mi je da sam opet sa vama. Ovog puta sam izabrala 'malu crnu haljinu', koju svaka žena treba da ima u svom ormaru. iz razloga što je možete nositi u svim prilikama. Ova, koju sam ja nosila, nije baš klasična, zbog ovog prozirnog dela. Ja volim jednostavnost, pa sam uz ovu haljinu nosila samo zlatne minđuše. Zato što je 'manje uvek više'.















I was wearing:
HAND MADE DRESS
CLAIRE'S EARRINGS
NINE WEST PUMPS
Make up by Tanja