DARK LIPS


Red lips are always in, but what's really IN for this year are dark lips. The most popular tones are raspberry, blackberry, burgundy, even dark brown, dark purple, and if you wear it, you have a chance of looking like a vampire.
The tone I chose I would define like deep purple. I also used lip liner in matching color and you should use one tone lighter concealer around your lips, so they seem highlighted.
The color of the lipstick is not excellent in this picture, but I'll do an outfit post with it very soon.

Crvena boja ruža nikad ne izlazi iz mode, ali veliki trend ove godine su intenzivno tamne usne. Tako da su najpopularnije nijanse ruževa one u boji maline, kupine, burgundy, bordo, pa čak do tamno braon, tamno ljubičasto, koje kada stavite podsećate na likove iz Twilighta. :)
Nijansu koja sam ja izabrala definisala bih kao tamno ljubičastu, koristila sam olovku koja odgovara nijansi karmina, i  obavezno stavite za nijansu svetliji korektor oko usana, kako bi usne još više došle do izražaja.
Na ovoj slici se ne vidi u potpunosti kakva je boja karmina, ali vrlo uskoro ću uraditi post sa ovim karminom.


I used Flormar lipstick in color P320, lipliner in color 224, also Flormar and concealer by Bourjois, color 52

Brend Flormar je relativno nov kod nas, i cene su zaista povoljne. Ruž je u boji P320 (500 din), olovka 224 (takođe Flormar, 300 din), a korektor koji sam koristila je Bourjois healthy mix u boji 52. Ako vas zanima kako najbolje da stavite karmin, ja vam preporučujem da posetite taanjicabb, gde ćete naći video na kome je do detalja objašnjeno kako najbolje da stavite karmin.