JLo


JLo's in da house! This is one of the best shows I've ever seen. She is incredible. All the time I was thinking about that she's almost my mother's age, and she looks so damn good! Although she's not the best vocalist in the world, she dances so so so good, and her stage performance is mind blowing. I like the show very very much. Great job J! And I'll upload my outfit tomorrow. Kisses

JLo je zaista neverovatna. Ovo je jedan od najboljih koncerata kojima sam imala prilike da prisustvujem. I sve vreme mi je prolazilo kroz glavu 'Ova riba ima godina skoro koliko moja mama', a izgleda....pa ono se ne može opisati kako ta žena izgleda. Iako možda nije najbolji pevač na svetu, zaista je dala sve od sebe. Igra neverovatno dobro, a njen scenski nastup je da padnete u nesvest. Baš sam oduševljena celim koncertom, kao i činjenicom da je kasnila sam 20-ak minuta. Koncert nije bio ni kratak, ni predugačak, trajao je 1h 45min, što je taman. Sutra ću postaviti outfit post. Ljubim vas