TROUBLE














Danas sam uspela konačno da napravim novi post, jer mi je u poslednje vreme teško da nadjem nekoga da me slika, s obzirom da su svi na poslu, fakultetu itd, a u 4h već padne mrak i onda se u principu ni ne vredi slikati. Izabrala sam ovu pastelnu varijantu, i mislim da izgleda jako nežno i toplo. Inače, juče sam se farbala, pa sam vam pokazala kako to sad izgleda. Samo smo dodali jos više tih svetlih pramenova, što se ustvari zove balayage, odnosno neko nijansiranje. Krajevi će mi biti još svetliji, pošto će mi se vremenom isprati. I jedva čekam. :) Želim vam svima lep vikend! Kisses

Since all of my friends have jobs, and going to school, it's been very hard lately to find somebody who will take pictures for my new post, and other problem is that, since 4 pm, it's dark outside. I chose this pastel skirt and sweater, and I really like it, and think it looks very feminine and cozy. 
Also, I died my hair yesterday, so I tried to show you how it looks now. It's not so much different but the ends are going to be lighter in a few weeks. It's called the balayage, the thing I do with my hair. And I love it. 
Wish you a great weekend! Kisses  
I was wearing:
ZARA DRESS (skirt)
H&M SWEATER
JESSICA SIMPSON NUDE PUMPS
PANDORA BRACELET
H&M NECKLACE