New in: makeup

Ćao svima, kako ste? Ja se od jutros osećam užasno, jako me boli stomak, tako da mislim da neću ustajati iz kreveta. 
Inače, u poslednje vreme sam postala MALO opsednuta šminkom, pa sam htela da podelim sa vama dva najdraža seta.


Hi everyone, how are you doing? I feel so sick today, my tummy hurts so bad, so I think it's going to be a lazy day for me. 
Lately, I became just a LITTLE obsessed with makeup products. And I wanted to share with you my favorites.

Dakle ovo je Upgrade to gorgeous, Benefitov Božićni set. U njemu dobijate:

High Beam Highlighter (tečan je, podseća na lak za nokte, ali jako prirodan),
Sugarbomb Rumenilo (miks 4 boje, takođe veoma prirodno, prelepo je),
They're Real maskara Mini (iako ne volim gumene četkice, ova je savršena),
Porefessional Baza Mini (baza za ispod pudera, mnoooogo mi se svidja tekstura) i
Laugh With Me Lilly Mini Parfem (nije baš moj ukus, ali svejedno ga dobijate džabe :D)
I ono što je najbolje u svemu ovome je što vas ceo ovaj set izadje koliko jedan proizvod iz ovog seta.

So, this is Upgrade to gorgeous by Benefit, it is sort of Christmas set. And this is what you get:
High Beam Highlighter (it's liquid, and looks very natural, LOVE it),
Sugarbomb Blush (mix of 4 colors, also very natural, LOVE it),
They're Real mascara Mini (although I don't like rubber brushes, this one is PERFECT)
Porefessional Base Mini (so nice texture) and
Laugh With Me Lilly Mini Perfume (a little perfume, not my taste, but it's free anyway :D)
And you get this whole thing for the price of one thing you got in it, for example, I've got the whole set for the regular price of High Beam, if I bought it separately. LOVE LOVE LOVE!

Drugi set je set Ecotools četkica, koje su fenomenalne. Odnosno, ovih 5 manjih četkica su iz seta četkica za oči (zaista sve što vam treba, za blednovanje, za ajlajner, senčenje itd), a četkica za rumenilo je kupljena posebno. Četkice su toliko dobre...ja preporučujem svima da kupe ovaj set.

And the other is brushes set by Ecotools. They are so so good. Actually , those five mini eye brushes ( blending brush, crease brush....) are from one set , and this blush brush you can buy separately. These brushes are so so good... I recommend  this to everyone.