YOU WILL FIND HIM NEXT TO ME


So sorry for not posting this when I promised, but as you probably know, I've lost my phone, and didn't like the pictures I took, so I had to do it again. Thanks God, it wasn't so cold outside, actually it was sunny! This was my birthday outfit, also. Enjoy it. Kisses

Jako mi je žao što nisam stavila ovaj post pre neki dan, kada sam i obećala, ali kao što verovatno već znate, izgubila sam telefon, što nisam mogla da predvidim, pa sam bila u frci oko toga, pa mi se nisu svidele slike, pa sam morala sve ispočetka. Na moju veliku radost, danas nije bilo toliko hladno, šta više bilo je sunčano. Ovo je outfit koji sam imala za svoj rodjendan. Uživajte. Ljub ljub










I was wearing:
PULL & BEAR STUDDED PANTS
ASOS TRAPEZE JUMPER
TIMBERLAND BOOTS
GREY ANT SUNGLASSES
ALDO NECKLACE