March 28th

Good morning. I'm so happy. The moment I wake up and see that sun is shining, I'm the happiest person in the world. But I can barely move, I've trained so hard last night. My crunches hurt me so bad. :(
Now I'm off to wash my hair cause today I'm gonna take outfit pics, and I'll post them lately today or tomorrow morning. Love. Kisses.

Dobro jutro. Jako sam srećna. Kada se probudim i vidim da sija sunce, mojoj sreći nema kraja. Samo što jedva mrdam, jer sam se ubila sinoć na treningu, ne mogu da se pomerim. Trbušnjaci me ubiše.
Želim da se zahvalim svima koji su mi slali komentare na video koji sam juče postavila (za one koji nisu videli, možete pogledati ovde). Meni je video urnebesan, a vidim da je i vama. Tako da sam vrlo srećna što se razumemo :D.
Sad idem polako da perem kosu i to, jer ću uraditi outfit post, koji ćete videti na mom blogu večeras, ili sutra ujutro. Ljub ljub