Pet Friendly


Hi everyone. How are u? So today, I'm really happy because I found this beautiful place in Novi Beograd, Strada Cafe and Bar. The main reason why? It's pet friendly. Whenever I go somewhere, I'm a little sad, because I can't bring Baby with me, and there's just a few places where you can bring your dog with you. And here, your pets get a cup of water and some biscuits.
Right now, I'm loving this place. And, it's not just because it's pet friendly, but the ambient is so so beautiful. My only 'complain' is that they don't have more food options. But still, I LOVE IT.

Helou evribadi. Kako ste? Ja sam danas jako srećna, zato što sam pronašla prelepo mesto na Novom Beogradu, Strada Cafe and Bar. A glavni razlog? Pa pet friendly je. Obično kada idem negde, nervira me što ne mogu da povedem Baby, a u gradu ima samo par mesta koja dozvoljavaju ljubimce unutar kafića/ restorana. I ovde, vaši ljubimci dobijaju ćasu sa vodom, i jednu sa slatkišima.
Trenutno sam jako pod utiskom ovog mesta. I to ne samo zato što je pet friendly, već i zato što je enterijer predobro osmišljen, i stvarno je mnogo lepo i prijatno. I mislim da je ovakvo mesto pravo osveženje u Beogradu. Jedina 'zamerka' je što nemaju veći izbor hrane. Ali to ne menja moj utisak. :D Love it.