April 25th


Sometimes, you have to work hard to accomplish some things. And when you do it, you feel so good inside, you are so proud and happy. Don't worry for me, I'm just out of my mind. I'm so happy and so sad at the same time. Great things to come. Hopefully. Gotta get back to study. Stupid school. Hate it. Nice weather. Hate school..... Love you. Love. Kisses. See ya soon. Toodles!

Nekada moramo da damo sve od sebe (i više od toga) da bismo nešto ostvarili. I kada dođemo do cilja, osećamo se tako dobro, ponosni smo i srećni. Jači smo. Ne brinite za moje zdravlje, sve je u redu, samo sam opet luda. U isto vreme sam mnogo srećna i mnogo tužna. Nadam se da će mi sledeći period u životu doneti neke dobre stvari. Jaooo, moram da se vratim na učenje. Glupava Čkola. Mrzim fakultet. Ljepo vreme. Mrzim školu Jopet. ... Volim. Ljub ljub. Vidimo se uskoro.