April 3rd

Hey guys, I just wanted to say hi. I have an exam tomorrow morning, so I'm studying and that's the main reason I'm not posting anything. I HATE studying, but the good thing is that this exam is more like math and I'm so good at math. :D And I found this old pic that I've never posted anywhere. I think it's from 2010. :D You can see that I was thicker than now. So long ago. :) Anyways, thanks for stopping by. See ya. Love. Kisses

Ćao svima, samo sam želela da vas pozdravim. Sutra imam ispit, pa učim, tako da je to glavni razlog što se ne pojavljujem ovde. MRZIM učenje, ali ovaj ispit mi bar nije težak jer je više kao matematika, a ja matematika oooobožavam . Ali ozbiljno. Našla sam sad ovu staru sliku, koju nigde nikada nisam objavila. Mislim da je iz 2010 godine. Ako se dobro sećam. Imala sam koji kg više u odnosu na sad, kao što možete videti :D.Ako se dobro sećam. U svakom slučaju, hvala što pratite moj blog. Vidimo se uskoro. Ljub ljub