Mrs. Carter World Tour Show #1


Hey guys. So I just got home. I wanted to share my impressions about the show with you guys. First of all, I LOVE BEYONCE. I waited for opportunity to watch her live show for such a long time.
When she got on the stage, I was wowed, it was so unreal to see her. She looks so amazing. She looks like a Barbie. For real. Her voice. Incredible. Dancers. AMAZING. Especially those twins. They rock! The clothes she was wearing was awesome.
BUT....although I love her so much as an artist, something was missing. I'm not really sure what it was. For example, she didn't say 'Hi guys', or...'Nice to see you Belgrade for the first time', because it was her first time here. I watched a lot of her live shows, and it just seems to me that she didn't give 100%. She had no contact with the audience. Or not that kind of contact that I expected. I might be wrong, but I just got that impression. Also, she haven't sang Sweet Dreams, Best Thing I Never Had....
All of the rest was nearly perfect. The videos in between the songs, wardrobe, lights, stage... I mean, that feeling when you see her standing so close to you, like you never could imagine, that's just unreal. It's crazy.
Alright, I'm off for today. See ya guys. Toodles

Ćao ljudi. Evo ja sam malopre došla kući, pa sam želela da podelim utiske sa koncerta sa vama. Prva stvar (koju pretpostavljam da već znate) je da ja apsolutno obožavam Beyonce. Toliko dugo sam želela da prisustvujem njenom koncertu....
Kada je izašla na scenu, ja sam pala u nesvest, totalno je nerealno kada vidiš jednu BEYONCE ispred sebe. Ona izgleda...kako bih vam opisala, ona izgleda kao Barbika. Njen glas. Neverovatan. Igrači. Predobri. Posebno oni blizanci. Njih dvojica su pokidali. Garderoba koju je nosila....fenomenalna.
ALI....iako ja nju zaista obožavam kao performera i ovako uopšte, nešto mi je falilo. Nisam potpuno sigurna šta, ali imam neki takav osećaj. Npr nije rekla ni u jednom trenutno 'Dobro veče' ili da je spomenula Beograd ili Srbiju (stvarno nisam patriota), kao da je bila negde drugde. Gledala sam mnogo njenih koncerata, i na osnovu poredjenja tih snimaka i ovoga, nekako mi se činilo da nije dala 100% sebe. Kontakt sa publikom. To mi je ubedljivo najveća zamerka. Osim što je dva puta sišla u fan pit, nije imala skoro nikakav kontakt sa publikom. Ili bar ne onakav kakav sam ja očekivala. Možda grešim, ali takav utisak sam stekla. Pored toga, nije pevala pesme poput 'Sweet Dreams', 'Best Thing I Never Had' itd.
Sve ostalo je bilo skoro savršeno. Video snimci izmedju pesama, garderoba koju je nosila, osvetljenje, scena.... Mislim, sam osećaj kada gledaš Beyonce, koja ti toliko blizu, koliko nikad nisi ni zamišljao, je sam po sebi fenomenalan. Dakle, ovo je sve za danas, vidimo se. Pozdrav :)