How to: SMOKEY EYES by Fashion Babe


Helou ljudi. Danas sam rešila da vas iznenadim novim videom. :) Konačno sam našla dobar video editor, tako da je video (bar sa tehničke strane) mnogo bolji od prethodnih i nema onih glupih slova na sredini ekrana kao na prethodnim.
Tema videa je smokey eyes, i ja sam se trudila što bolje da vam pokažem kako ja to radim, iako najčešće nosim vrlo prostu šminku, lajner, maskaru i lip balm. Sve senke koje sam koristila su iz Naked palete, ali smokey eyes možete uraditi sa bilo kojim senkama, i sa bilo kojim bojama, naravno ako su tamnije.
U zavisnosti od boje vašeg tena, ova šminka može biti jača ili blaža ukoliko ste svetliji.
Takodje je vrlo važno da imate dobar prajmer kako za lice, tako i za oči, kako vam se šminka ne bi pomerala, i kako vam ne bi ušla u pore i prevoje na licu.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, ostavite ih u komentarima. Ako biste želeli neki deo detaljnije da pokažem kako sam radila, mogu i to. Uživajte.



Spisak proizvoda koje sam koristila:


Porefessional primer by Benefit
L'Oreal Lumi Magique puder u boji w7 gold amber
Burjois Healty Mix Concealer u boji 52
Garnier Rol-on Concealer u boji 03
Sleek Makeup Brow Kit u boji dark
Urban Decay eye primer
Naked palette by Urban Decay
Eco tools set četkica za oči
Maybelline gel liner u boji black 01
Maybelline Volum' Express maskara
Ardel trepavice
Eco tools četka za rumenilo
Sleek Makeup Contour Kit
Sugarbomb blush by Urban Decay
High Beam liquid Highlighter by UD
Rimmel capuccino lip pencil
M.A.C. matte lisptick u boji Honeylove
L'Oreal Glam Shine sjaj za usne u boji 401

                                                                                                   Hvala što čitate moj blog! Ljub ljub

Labels: , , , , , , , , , ,