BROWS, LINER AND LIPS TUTORIAL


Hey, guys. So after the last week's video with my foundation routine, I did my updated brows, liner and lips routine. As you may know, I already have the old videos with those tutorials, but I'm always trying to be better, so this is my updated version of it.
I'm gonna try to post one video Monday, or maybe every other Monday. MAYBE. Because my exams are coming, and that time, I'm gonna be dying and recording a video would not be even in my dreams! But before that, I'm gonna work and record as much as I can. If you have any idea of what I should do next, please comment bellow. It can be makeup, hair, etc.
I don't want to forget this. The reason I don't talk in my videos anymore is because 50% of my followers are from Serbia, 40% from USA, and then 10% from all the other countries. And I want everyone to understand the videos. So I'm really trying to make them simple and easy to understand, without talking at all. That's my confession for today. :)
I really hope you'll like the video.
Love you, guys! See you soon! Toodles!

ĆaoS, moji dragi ljudići! Nakon mog poslednjeg videa sa 'foundation routine'-om, uradila sam nastavak tog videa - tutorial za obrve, ajlajner i usne. Kao što možda već znate, već postoje moji stariji videi na temu obrva i lajnera, medjutim čovek se uvek trudi da bude bolji i da se usavršava, pa se i ta moja rutina malo izmenila, i to je razlog što sam uradila ovaj novi 'update'-ovani video.
Probaću da izbacujem videe svakog ponedeljka, ili svakog drugog ponedeljka. Sve u zavisnosti od vremena, jer mi još malo kreću ispitni rokovi, kad neću biti živa. Video mi tada neće biti ni pod tačkom 'razno'. :) By the way, ako imate neku ideju za sledeći video, ostavite dole u komentaru. Šta god vas zanima, a da se tiče kozmetike, šminke, kose itd.

Da. Ovo ne smem da zaboravim. Oni koji me poznaju, znaju da ja inače ne zaklapam. Medjutim, odlučila sam da probam da ne pričam u videima iz jednog prostog razloga. 50% poseta na mom blogu je sa teritorije Srbije, nekih 40% iz SAD-a, i oko 10% iz svih ostalih zemalja. Ja želim da me svi razumeju, tako da se trudim da videi budu što jednostavniji i što razumljiviji, a bez priče. Za sada se to pokazalo kao jako dobro, ali vremenom ću videti kako će to ići. To je moja današnja ispovest, sad ću moći mirno da spavam. :)  
Nadam se da će vam se video svideti. 
Ljub ljub ljub ljub! Vidimo se uskoro!




 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , , , ,