ILI ILI


Ćao ljudići dragi! Evo me opet sa novim videom. U ovom videu sam pokušala da uporedim proizvode i da vam kažem koji mi je draži, iz kog razloga i koji je najbolji za određenu namenu. S obzirom da je ovo drugi video koji sam snimila u toku tog dana, malo sam se umorila, pa sam lupetala više nego obično, nadam se da mi nećete zameriti. :) Razmisljala sam da od sada izbacujem videe svake druge srede svakog meseca. Nadam se da ću uspeti u toj zamisli, a vi mi možete pomoći tako što ćete mi davati ideje za nove videe. 
Da ne dužim, iskreno se nadam da će vam se dopasti video. Obavezno mi ostavljajte u komentarima vaša pitanja, sugestije itd, jer mi je to jako važno. Do skorog vidjenja. Baj baj. Ljub ljub



Proizvodi korišćeni u videu: 
Maybelline Fit Me Foundation
MAC Mineralize Moisture SPF 15 Foundation
Studio Basics Foundation Brush
Real Techinques Buffing Brush
Ebellin Makeup Egg
Max Factor Pan Stick
Sleek Makeup Contour Kit
Maybelline Fit Me Concealer
Sephora Touche Lumiere Concealer
Sephora Blush in Romantic Rose
Benefit Sugarbomb Blush
Lancome Blush Suptil
MAC Pinch Me Blush
Clinique Quick Blush in Peach in a Pinch
Benefit High Beam Highlighter
Mary- Lou Manizer
Benefit They're Real Mascara
Maybelline Volum' Express Mascara
Sleek Makeup Ultra Matts Palette
Urban Decay Naked Palette
Maybelline Master Precise Liquid Liner
L'Oreal Gel Liner
Vaseline Lip Balm
Carmex Lip Balm
Maybelline Expert Eyes Eye Makeup Remover
Nivea Eye Makeup Remover
Nivea Double Effect Eye Makeup Remover

 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , , , , , , , , ,