untitled



Haj gajz! Aj dzast vont tu sej det mis ju end aj mis bloging end evriting.
HelouZ maj bjutiful pipl!!!! Evo me opet sa kratkim postom, ali prosto osećam obavezu da izjavim nešto, da znate da sam tu i da ću vrlo brzo da se vratim redovnom izbacivanju i outfit postova i videa. Svakodnevno dobijam poruke od vas, komentare na YouTube-u, Instagramu i drugim mrežama.
Pre svega, hvala vam. I na pozitivnim komentarima, i na onim negativnim, i na prijateljskim sugestijama, na svemu. I obećavam da ću, čim mi malo prodje frka oko ispitnog roka, da snimim sve videe koje ste mi tražile proteklih mesec dana. Imam inspiraciju kao nikada do sada i jedva čekam da to sve 'bacim' na blog.
Takođe, čekam i ove nove/stare slike sa plavom kosom da mi budu gotove, pa da mogu da ih izbacim na blogić.
Mogu samo da vam kažem da mi je 2015 počela najbolje moguće, da je blog nikad veći i nikad uspešniji i da sam ponosna na blog i sve ovo što radim, evo već dve i po godine. Doduše nekada sa 5% svojih mogućnosti, a nekada sa 105%. Ali to sam ja.
To je sve za danas. Si ju sun! Ljub ljub ljubić


Hi guys! It's been a while since I was posting anything on my blog. And I miss that a lot. 
I wanted to thank you for all the comments you leave on social media, for positive ones and for negative ones, it doesn't matter, I feel the love anyway. 
Lately I've been busy with my exams, but as soon as I'm done with it, and it will be very soon, I'm gonna be posting more often. 
I've been so inspired, and I can't wait to be back. 
By the way, my hair is not blonde, these pics were taken about a year ago, and I'm waiting for all the pictures to be edited and done so I could post them here. 
I have to say that 2015 couldn't start better, that my blog is growing bigger and bigger everyday. I am very proud of my blog and what I've done with it and I can't believe that it's been two and a half years since I started blogging. Although, sometimes I give 5% of myself and sometimes I give 105%. But it's just who I am. 
That's all for today. Thanks for stopping by. Love u




 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , ,