#LOOKYOURWORST - Izgledaj najgore što možeš


Pre jedno dva meseca, lutam ja po YouTube-u i naiđem na video od Ane (Ana 2 Cats) na ovu temu i umrem od smeha. Na početku videa sam bila u fazonu WTF, a onda sam usput ukapirala da je sprdnja u pitanju.
Iako sam ja planirala na kraju videa da ispričam u čemu je stvar, desilo se to da mi je baterija bila na samrti, tako da sam zbrzala kraj videa, da ne bih sa ovakvom facom čekala da se baterija napuni (pu pu pu, daleko bilo ;D).
Dakle, poenta ovog videa je da vidite kako NE TREBA da izgledate i kako NE TREBA da se šminkate.
Ja čak mislim da sam mogla i jos gore da izgledam, tj iako sam uživo izgledala kao Mimi Oro, kada vidim slike i video, pomislim da ne izgleda baš toliko strašno. A nekada se desi to da kamera ne pokupi sve boje.
Lično, volim da izgledam što prirodnije moguće, i čak i kada imam 'tonu' šminke na sebi, trudim se da se to ne vidi. I onda kada vidim devojke na ulici, na FB, a neke čak i na YT kako još uče druge devojke kako da šminkom postignu izgled 'nisam se umivala 3 dana', momentalno dobijem ospice.
Tako da, devojke, prirodno je najlepše. Bolje da izgledate čisto i 'nesavršeno' (sa kojom bubuljicom), nego da izgledate štrokavo sa tri tone pudera boje cigle.... Ovo je neiscrpna tema za mene, mogla bih disertaciju da napišem na ovu temu. Ali ću se ipak ovde zaustaviti. :)
Nadam se da će vam se video svideti, ja vas puuuuno ljubim i vidimo se za koji dan sa novim outfit postom.




 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , , , , , , ,