Kako punije usne?



Helou pipl! Hau ar ju filing tudej? 
Nakon prošlonedeljnog kratkog tutorijala za savršen ajlajner, danas vas na mom kanalu (OVDE) očekuje mini tutorijal za punije usne. Nakon što sam gledala razne Kylie Jenner izazove, devojke koje koriste različite vakume za povećanje usana (i ja sam probala jednu vrstu tih lup plumpera, ne bojte se), rešila sam da vam pokažem najbrži i najlakši (i najbezbolniji) način na koji možete vizuelno da povećate vaša usta. 
Stvar je u tome da budete umereni, jer će se preterano iscrtane usne videti iz aviona. 
Sve što vam je potrebno je dobra olovka za usne u nekoj braonkasto - nude boji (ja u videu koristim Rimmel Capuccino olovku, takodje su dobre Gosh Angel kiss, i NYX Natural) i karmin, a možete dodati i sjaj, po želji. 
Ukoliko do sada niste pogledali ovaj video, to možete (čitaj: morate) uraditi odmah OVDE
Hepi Mandej end aj vil si ju sun! Tejk ker :D (ili ti povedite kera hahaha ko razume shvatiće) 
ljub ljub

 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , , ,