AUTUMN LOOKBOOK


































Haj dols. :P
Često mi u komentarima na YouTube-u pišete da biste voleli da snimam i nešto vezano za modu aaand here it is! Mnogo sam ponosna na svoj YT kanal, blog i na sve ono što sam postigla, ili što bi se reklo dokle sam dogurala. :)
A ponekad (ili u mom slučaju vrlo često) dok ne odplačete jednu turu, sve ide naopako. :) 
Toliko sam se trudila da ovaj video izgleda onako kako sam ja to u svojoj glavi zamislila, da sam skidala druge programe za editovanje, ceo jedan dan provela štrebajući kako da ih koristim, da bih shvatila daaaaa mi ustvari i ne trebaju. O da. I onda 'ajmo Jovo na novo...
Ali najbitnije je da sam ja zadovoljna rezultatom! I sada mogu ponosno da kažem da mi je ovo najomiljeniji video koji sam do sada uradila. Jeeeeeej!
Najpre moram da zahvalim Tanji (Taanjicabb), koja stoji iza ove ideje i koja me je od jula svakodnevno nagovarala na ovo. <3
A onda mom 'behind the scenes' timu, Ann i Boss, koji su ovo snimali sa mnom preko 3h! <3 <3
Video možete pogledati ispod, ja vas ljubim i vidimo se vrlo uskoro!



 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , , , ,