Back To School Tutorial


Ćao lepotice moje!
Sedim sinoć i razmišljam o prvom septembru... Meni taj datum nije nikada ništa posebno značio, sem toga što je tada gotov raspust :( 
Međutim, ovog puta mi je palo na pamet koliko se sve u stvari promenilo. I da škola više nije onakva kakvu je ja pamtim. Iako nisam baš ni toliko davno išla u školu (do pre 8 godina).
Pre par meseci, mama jedne devojčice koju poznajem, mi se požalila kako se ona šminka za školu svaki dan i kako 'ne može da izađe iz kuće bez pudera i obrva', i da joj bar preporučim nešto što je kvalitetno, ako je već odlučila da se šminka. Ona ima 13 godina. 
Prvo sam bila u šoku, kada sam se setila toga da ja sa 13 godinica nisam imala ni obrve počupane (jer me je to bolelo, pa sam im 'sredjivala' makazicama (?!) Bože, oprosti mi). 
Kada vratim film, u osnovnoj školi se nikada nisam šminkala (ni u školi, ni van iste). U srednjoj školi sam se šminkala povremeno. Od prilike jednom nedeljno, verovatno ni toliko često. 
A onda mi je devojčica ispričala da je to sad normalno i da se i njene vršnjakinje takođe šminkaju. 
To me je sinoć i navelo da razmislim o ovom videu. 
Iako ja ne preporučujem šminkanje za školu (pogotovo ne za osnovnu školu), ovim videom sam pokušala da 'naučim' sve mlade devojke i devojčice, kako da to pravilno da rade, ukoliko već žele da se šminkaju, i da pritom ne unište lice. 
Ova šminka je takođe pogodna za posao, fakultet ili za svaki dan, ukoliko imate samo 5-6 minuta na raspolaganju za ulepšavanje. 
I kad već 'besedim' ovde kao neka dosadna mama, u tom stilu bih i da završim. :) 
Čuvajte svoje lice i ne zaboravite da koža pamti i da sve to što joj danas radite, ona će ispoljiti kako godine budu prolazile. 
Video možete pogledati OVDE
Do skorog viđenja, 

 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , , , ,