Workout With Me/ VIDEO


Dobro jutro dobri ljudi ;)
Još jedan ponedeljak i još jedan video za vas. Ovo je ujedno i poslednji video iz serijala o fitnesu i ishrani. 
Koliko vidim ovaj serijal vam se baš dopao i trudiću se da češće radim serijale videa na različite teme. 
Ovako izgleda jedan moj trening u nedelji. Ovo bi bila neka vrsta full-body workout-a, jer smo radili celo telo. Svaka vežba ima od 10 do 12 ponavljanja i radi se u 3 serije, međutim želela sam da video bude što dinamičniji i zanimljiviji pa sam isekla ponavljanja i serije. 
Na početku treninga bitno je da se zagrejete, preporučljivo je 10-12 min traka/ skije/ biciklo, a na kraju treninga je obavezno istezanje. 
To je sve od mene za danas. Vidimo se!



 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , , , , , , , ,