Ana Ljubinković Inspired Makeup/ VIDEO


Dobro jutro, dobar dan, uskoro mi je rođendan hahaha :)
Nakon dve nedelje bez videa, vraćamo se na stari raspored.
Ovo je šminka koja je delimično inspirisana Anom Ljubinković. Pre svega što se tiče usana.
Polazna ideja za ovaj look mi je bio plavo-crni ajlajner a onda se priča završila u kilogramu šljokica. Tako to valjda ide. :)
Ajlajner je skroz nosiv, čak i za svakodnevni izgled. Šljokičave usne takođe možete nositi, doduše za malo posebnije prilike, dok je šljokice na čelu preporučljivo nositi isključivo kod kuće u vidu Novogodišnje dekoracije. :P
Inače, šljokice su kupljene u Aleksandar Cosmetics-u i ustvari su šljokice za nokte.
Što se tiče zlatnih šljokica, to je trebalo da bude još intenzivnije, pogotovo na kosi, međutim kada sam shvatila da ću ih jako teško skinuti, nije mi baš bilo svejedno da se igram sa životom, pogotovo što sam uveče išla na Harper's Bazaar event.
By the way, skinula sam kožu sa čela dok sam skidala šljoke. To je u svetu poznatije kao piling šljokicama.
Ako još uvek niste pogledali ovaj video, kliknite play na video ispod.
Ljub ljub




 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , ,