MIDDLE FINGER'S UP





 I AIN'T THINKIN' ABOUT YOU




yeezy tour bomber - bershka dress - hm top - vintage shorts - asos sandals - asos choker

Dragi moji, pre svega, srećan vam Uskrs i nadam se da uživate u praznicima kao i ja. :)
Zadovoljstvo mi je da vas obavestim da sam ovog meseca deo rubrike 'Style Hunter' u okviru magazina Grazia. Trend na kome se bazirala rubrika ovog meseca jeste bomber jakna ili takozvana fajerka. A to je nešto u čemu se ja jako dobro osećam i što nosim svakodnevno.
U ovom postu možete videti kako sam ovu 'precious' Yeezy tour bomber jaknu uklopila na dva različita načina - sa haljinom i sa šortsem. Oba izbora su dobitna u mom slučaju i osećam se jednako dobro u jednoj i drugoj kombinaciji. Nadam se da se i vama dopadaju.
Trk na trafike da kupite majski broj Grazie, a mi se vidimo za koji dan.
Uživajte!
Ljub ljub

 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , , , ,