BIG ANNOUNCEMENT!

dress here
 photo by Boss

First of all, Happy Monday!
And now onto announcement. :)
4 years ago I didn't even know what my dreams were, I was pretty much lost.
I didn't know what I want to be or where I want to be.
But somehow I got here. Tomorrow is going to be 4 years since my first ever blog post.
If somebody told me then that I am going to make this my job and all the other things that happened in this last year, I would not believe them.
I remember everything like it was yesterday, I remember the whole post I wrote, I remember how insecure I was, I was afraid that people are going to make fun of me, that they are not going to like me. But 4 years later, here I am. :)
I wanted to say to all of you to believe in yourself first, and then dream. Dream on! Dream big and work hard for it!
That's what I did! And I am so thankful for it!
Today, I am thrilled to announce that I am the New Digital Face of Fiat 500!
Thank you all for your support, it means the world for me!


Pre svega, Hepi Mandej! 
A sada se bacamo na tu 'famoznu objavu'. 
Pre samo 4 godine, nisam znala šta želim, bila sam manje-više izgubljena. 
Nisam imala viziju, ni san o tome šta i gde želim da budem.
I 4 godine kasnije, nekako sam stigla ovde gde sam sada. Sutra će biti tačno 4 godine od mog prvog blog posta. 
Da mi je neko tada rekao da će mi ovo postati posao i da mi je rekao šta će se sve izdešavati, pogotovo u poslednjih godinu dana, ne bih mu verovala.
Sećam se kao da je bilo juče kada sam pisala prvi post. Sećam se kako sam bila nesigurna, bojala sam se da će me ljudi ismevati, da im se neću svideti. Ali posle 4 godine, vidite gde sam. 
Želim da vam kažem da morate mnogo da verujete u sebe, a onda i u svoje snove. Sanjajte i mnogo radite na tome da vam se snovi i ostvare!
To je ono što sam ja uradila da bih stigla ovde gde sam danas i mnogo sam zahvalna zbog svega što sam postigla.
Danas mi je čast da vam kažem da sam ja Novo Digitalno Lice Fiata 500!
Hvala puno na podršci, mnoooogo mi znači! 
Poljubac k'o kuća!


 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , , , ,