I THOUGHT I WAS KANYE

 adidas tracksuit here - shoes ego official 

photo Jovana Rikalo

Voleli ga ili ne voleli, ne možete osporiti uticaj Kanye West-a na modu. 
Gde god se okrenete, videćete ljude sa iscepanim duksevima, predugačkim rukavima, devojke koje nose štikle na trenerke i slično. 
I pravo da vam kažem, ja se ne opirem tom trendu. Šta više, uživam u njemu. 
Jedno vreme sam non stop nosila Adidas Originals liniju i onda sam sebi rekla, ok, to si izgustirala, hajde sada nešto novo. I tako je i bilo, do prošle nedelje, kada sam ugledala ovu trenerku, koja zbog materijala od kog je izrađena i detalja, kao što su baggy donji deo i pertlanje gornjeg dela, nije isključivo sportska, već po meni vrlo vrlo fashion. I uparila sam je sa 'plastičnim' sandalama, koje su 'so Kanye'.  
Osim toga, ne zaboravite da je ostalo još tačno dve nedelje za učestvovanje u konkursu #cthrumakeastatement. 
Slikajte se, okačite fotku na 'gram, uz #cthrumakeastatement i #cthruserbia hash tagove i čekaju vas sjajne nagrade u vrednosti i do 500eur!
Do narednog čitanja, 

 photo 641E5E69B24FB27E669BDD6C92A26D0B_zps203454e7.png

Labels: , , , , , ,